Sleep over.

Jag och barnen sover tillsammans med syster och systerdotter i mammas lägenhet inatt. Mamma är nämligen på semester på Kuba och vi passar på att vara här. Imorgon testar jag på livet som trebarnsmamma dessutom eftersom Nea ska va med oss medan mamma och pappa jobbar, spännande och se hur de går ;) ska även bli minst sagt en upplevelse och själv ha hand om bägge barnen inatt, mina har ju en tendens att vakna mycket med nattskräck och allt annat.. Så håll tummarna för sömn - hörs mer imorgon igen...


Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hoppas det går bra att prova på att vara 3 barnsmamma och hoppas ni får sova inatt.

2013-02-10 19:57:53
URL: http://lottizdays.blogg.se
Erina - Mamma till Wilmer & Wilma

Tack så mycket.

Det är inte mer än 13mån och 1v mellan barnen. Så storebror han knapt ut förräns jag var gravid med lillasyster. Men oj oj oj vad dom kommer ha skojj sen när lillasyster blir lite äldre.

Tufft att vara gravid så tätt men jag ångrar mig inte en sekund.

2013-02-11 04:39:33
URL: http://erinatomasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0