Bättre än inget.

 
Hade det inte varit så att jag var så himla mörkrädd när jag går själv så hade kanske kvällspromenaden blivit lite längre än strax över 3km, men det är bra mycket bättre än ingenting.
Skönt att sitta ner i soffan efter att ha fått lite frisk luft innan läggdags, hundarna behövde dessutom komma ut på en lite längre kvällsrunda.
 
Imorgon satsar vi på besök på öppnaförskolan och lekdate på eftermiddagen i Nolhaga om vädret tillåter.
Nu: dags för att fortsätta mitt maraton med one tree hill.
 

Kommentarer
Anonym

Gudja, superbra ju. Jag går aldrig ut själv när det är mörkt, noway! Rädd och otrygg, fast vi bor i ett superbra samhälle. Å ser illa i mörkret ;)

2013-03-11 21:16:20
Yohannas.se

Ooops jag blev anonym, klickade fel

Svar: Blev tipsad om att ladda ner en app, walkmehome en liten säkerhet om du är ute och går om kvällarn nätter =)
Emmelie

2013-03-11 21:16:42
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Smart! :)

2013-03-12 12:48:11
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0