Benpass och tandvärk.

 
Idag kom jag äntligen iväg till gymmet igen efter nästan två veckors uppehåll! Förstår verkligen inte varför jag tappar motivationen när jag har mitt mål så glasklart? Jag vill äta hälsosamt och röra på mig för att orka och må bra, men även för att få bättre kropp och förhoppningsvis lite bättre självkänsla. Ni får peppa mig helt enkelt :)
 
Ska klunka i mig av barnalvedonen nu eftersom våra tabletter är slut, har sån jäkla tandvärk och måste ha något smärtlindrande för att döva smärtan lite. Återigen är det uppkomsten av en visdomstand som ställer till de, samma som har gjort ont förut. - Aj, aj aj!

Kommentarer
Anna

Gör som på barnen när det spricker tänder och gör ont. Smörj det onda ställer med flytande alvedon. Funkar förhoppningsvis lika bra på dig som på Hugo!

Svar: Den har redan spruckit igenom men ej kommit upp helt liksom. Har haft mycket problem med denna jäkla tanden :(
Emmelie

2013-03-24 20:22:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
felicia

Så härligt och träna :)

Svar: Haha de värsta är att jag tycker inte de! Tycker de infinner sig en skön känsla efteråt ;)
Emmelie

2013-03-24 20:56:30
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0