En fin fredag.

Har gått omkring med nästan ett fånigt leende på läpparna hela dagen, allt har känts så himla bra helt enkelt. Dagen började med att jag fick chans att i tio minuter sitta i solen på en parkbänk och bara njuta eftersom Hugo hade somnat i vagnen, efter en väldigt snabb vila så väckte jag honom och vi lekte i stan en stund innan det var dags för barnvagnsmarschen.
Tyvärr måste jag säga själva marschen kändes som en flopp då jag och alla andra trott vi skulle få regnskydd, men tydligen delade dom bara ut till vissa och sånt tycker jag man ska informera om innan. Nåväl vi gick för en god sak iallafall och jag hade trevligt sällskap.
 
Resten av dagen har det pysslats och fikats på stan , en bra fredag med andra ord. Nu ska här ätas fredagsmys och fortsätta kollas på one tree hill - Natti natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0