En överasskning.

Godmorgon.
 
Hugo har sovit otroligt oroligt inatt och inte kommit i någon direkt djupsömn. Legat och vridit och vänt på sig och vaknat för minsta lilla, så jag känner mig inte direkt utvilad denna morgon. Tur att det är fredag, helt klart favvodagen på veckan!
 
Igår hade jag och min yngsta lillasyster planerat en liten överaskningsfika för min mamma som fyllde år. Tillsammans gick vi upp dit medan hon jobbade och ordnade mat, fika och lite presenter. Hon blev riktigt förvånad och hade inte anat ett endast dugg så eftermiddagen blev riktigt lyckad. Hon säger ju allitd att hon inte vill fira men tror att det uppskattades ändå att några av oss i syskonskaran och mormor dök upp. Nu väntar jag mig en överasskningsfest när jag fyller om två veckor också ;) Haha !
 
Ebba fick plockat lite ris på vägen och jag försökte dekorera de tunna kvistarna så gott de gick med syrrasn egentillverkade påskägg.

Kommentarer
felicia

tårtat ser god ut :D

Svar: Smakade gott med =)
Emmelie

2013-03-22 12:37:59
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Rebecca

Haha jag va såååå trött när jag skrev.
Jag ville få fram att de va varmare väder Påväg
Men sen blev de som de blev ;D

2013-03-22 14:48:23
Emma Mattsson

mysiga bilder!: D

Svar: Tackar =)
Emmelie

2013-03-22 17:31:44
URL: http://www.emmwah.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0