En pausknapp.

Godmorgon!
 
Ny vecka framför oss och nya mål med träningen. Som en liten nystart på nytt efter att vattkoppor har härjat här hemma återigen. Jag har som mål att äta hälsosam mat, men inga dieter. Jag tror på sunt förnuft och träning, egentligen är det ju inte svårare än att förbränna mer än vad du lagrar på dig (vilket är lättare sagt än gjort).
Tur i oturen att man inte har körkort, för på så sätt så får man ju en hel del gratis motion i vardagen.
 
Ska försöka hinka i mig lite mer kaffe, för idag är en sån dag då jag helst legat kvar under täcket och kollat serier hela dagen lång. Inga måsten, inga barn som skriker efter mamma utan bara JAG. Ibland har man sånna dagar och det måste få vara okej tycker jag, att vara mamma är verkligen underbart men ibland vill man ha en liten pausknapp eller lite mer egentid :)
 

Kommentarer
Hanna

En paus-knapp skulle vara guld värt vissa dagar ;)
Vilka söta barn du har!

Svar: Ja den hade jag nog använt ett par dagar i veckan ;)
Emmelie

2013-03-04 22:13:36
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0