En vårig dag.

Vilken dag vi haft!
Utelek på gården i förmiddags och då sken solen och vi slapp blåsten, jätte skönt verkligen. Senare under eftermiddagen åkte vi ut till min pappa och åt tillsammans och barnen fick leta påskägg, en väldigt lyckad dag helt enkelt.
Tidsomställningen gjorde att Hugo somnade strax innan halvåtta och Ebba är på gång i säng nu, jag vänjer dom snabbt tillbaka till sina rutiner igen eftersom jag är väldigt mån om att de kommer i säng innan åtta så man har sin lilla egentid om kvällarna. Nu håller jag tummarna Hugo inte vaknar i ottan imorgon pga detta, jag behöver den lilla sömn som bjuds på för att ha en chans att klara mina hektiska dagar.
 
Hoppas bloggarna kommer igång nu igen, har vart lite lugnt över påsk och jag saknar att både läsa och få kommentarer från er alla.
 
Idag hissade vi flaggan dagen till ära:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0