Favoritdagen!

Freeedag återigen<3
 
Blå himmel men iskallt, all snö som kom igår har nästan redan smält bort.
Efter Ebba är lämnad på dagis idag så har jag unnat mig en tid för att vaxa ögonbrynen, så tio minuters egentid blir ju inte fel. Hittade nämligen ett gammalt presentkort när jag rotade i skåpen häromdagen, tur jag inte hittade de en månad senare för då hade de vart utgånget.
 
I eftermiddag besöker vi som vanlgit lekrummet och Ebba ska få köpa present till sin kompis eftersom hon ska få gå på pyamasparty imorgon. Hon har längtat och frågat vilken dag det är sedan hon fick inbjudan förra torsdagen, så ni kan ju tänka er hon längtat?
 
Bjuder på lite bilder från gårdagen på lekplayset - älskade ungar fulla med energi!

Kommentarer
Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad kul med pyjamasparty!

2013-03-15 19:26:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0