Första mars.

Klarblå himmel och solen lyser, klockan är bara åtta och det är redan så ljust ute. För endast ett par veckor sedan så var ju mestadels av vakna tiden mörker, tänk så mycket de hänt med ljuset de senaste. Ger mig så himla mycket mer energi, så även om vi vart uppe sen fem så känns inte tröttheten mycket alls.
 
Ska snart sätta igång och göra ordning mig och barnen för dagen, Ebba ska lämnas på dagis och jag och Hugo ska iväg till vetrinären med Tilda. Känner mig så himla nervös, tänk om det är något farligt? Samtidigt ser jag hur pengarna försvinner framför ögonen på mig, men vad betyder pengar när det handlar om ens vän sedan åtta år tillbaka? Håll tummarna för oss klockan tio.
 
Njuut av ljuset och kommande vår, ut och tanka energi och håll er förhoppningsvis friskare med mycket frisk luft.
Och just det, godmorgon :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0