Frukost när den är som bäst.

Godmorgn!
 
En fin dag fast med -12 grader, vintern har kommit tillbaka rätt ordentligt med andra ord. Svårt att förstå att vi förra veckan hade 5 grader varmt ute. Förhoppningsvis värmer solen upp lite så att vi ändå kan gå till Nolhaga och leka i eftermiddag och ta med pannkakor till middag.
 
Frukosten är i magen, herregud vad jag älskar frukost! Skulle kunna äta frukost hela dagen lång om jag fick bestämma, förstår verkligen inte folk som inte kan äta på morgonen. Ebba har lite sånna tendenser, äter inga mängder alls direkt, försöker alltid göra så mycket gott som möjligt till henne så det finns att välja.
 
Dags att göra oss ordning för en morgon på öppnaförskolan.
 
 

Kommentarer
sofie

ja frukost är bra gott, oftast iallafall! Om man har hembakatbröd då slinker den ner kvickt som attans! Annars har jag nog förätit mig på havregrynsgröten, filen tål inte min mage och inte heller det mesta av de färdigköpta brödet...Men som sagt, oftast är det gott!
så skoj med öppna förskolan, kan sakna att inte gå dit och vara social, men för stunden hinns det inte med...får vara social om en tag !

2013-03-12 13:29:34
URL: http://blomstertappan.blogg.se
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-12 17:19:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Du är ju såå söt! Tack snälla vad det värmer <3

Svar: Varsegod:)
Emmelie

2013-03-12 20:29:01
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0