Glad påsk!

Glad påsk kära läsare!
Vår morgon startade ofrivilligt klockan fem med en pojke som minsann tyckte att han hade sovit klart. Jag hade mer än gärna legat och sovit iaf två timmar till för att slippa få de där superlånga dagarna, men men bara att gilla läget och hinka i sig kaffe för att starta dagen.
 
Idag väntas liten påskmiddag med vänner här hemma, vi kör lite av ett knytkalas så slipper jag göra så mycket själv. Trevligt att iallafall göra något, för en gångs skull.
Under förmiddagen har vi en liten påskparad här i Alingsås och jag funderar på och gå dit så Ebba kan klä ut sig och kanske träffa påskharen, vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt.
 
En påskhälsning, Ebba har fått äran att måla pappa påskig ;)

Kommentarer
Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Haha ja den låter, men inte så högt:)

Svar: Haha de va ju en himla tur de =)
Emmelie

2013-03-30 07:12:08
URL: http://hannaz.se
Lina & Neo

Luzza ska få åka 1mån till min mamma i Linköping. Dem ska iväg på rottisläger o träna och ha de gött.

Svar: Ja men dåsa, de låter ju mysigt!
Emmelie

2013-03-30 07:26:26
URL: http://varanlycka.blogg.se
Maria - mamma till Liam ☆

åh man får hoppas att det går bättre när han är lite större :)

Svar: Ja de hoppas jag verkligen =)
Emmelie

2013-03-30 08:00:45
URL: http://fashionstars.blogg.se
stin

OJ va fin du är Johan!!!

Svar: Ja Ebba har jobbat hårt ;)
Emmelie

2013-03-30 08:14:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0