Mitt första.

 
Igår bakade jag mitt livs första surdegsbröd och det ska bli riktigt spännande att smaka detta till sötpotatissoppan som jag tänkte försöka mig på att göra idag.
Annars vaknar jag upp till ett vinterland idag, jag som hoppades på att våren var på väg får återigen vänta ett tag till. Längtar så efter värmade sol, mindre kläder och mer frisk luft , tror inte jag är den enda i Sverige som längtar just nu.
 
FIck bara beröm av pedagogen igår om Ebba, att hon är koncentrerad och intresserad av deras olika akiviteter så som matte, musik, språk och skapande. Man får höra att hon är en bra vän och alltid har en bra ton mot de vuxna. Det betyder att alla mina tjat och bråk här hemma har varit till nytta, hon börjar växa till en bra liten människa.
 
Dags för frukost, och hörrni tänk på att ge varann lite nätkärlek istället för detta hemska näthat som finns och gör att unga människor tar sitt liv - sorgligt!

Kommentarer
Clara *kalkprinsessan*

Va snygga dom blev!! Och de ser riktigt goda ut!

Svar: Helt okej resultat för första gången iaf =)
Emmelie

2013-03-14 09:39:31
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0