Moppe-rally.

 
Blev en förmiddag ute och kollandes på moppe-rallyt. Hundratals mopeder som åkte iväg och barnen kollade storögt till en början, men det var inte samma succe som jag förväntat mig från Hugos sida. De blåste rätt kallt och han var ganska trött, men helt klart en godkänd aktivitet från dom båda.
Jag är inte det minsta intresserad av sånt där egentligen, men en skoj grej att göra tillsammans med pappa/morfar och Christina tillsammans med familjen.
 
Nu har jag och Ebba tjejkväll här hemma och kollar Monsters Inc, pappa Johan är iväg på roligheter så jag hoppas innerligt att barnen väljer att sova de timmar han är iväg.
 
Hoppas ni haft en fin långfredag kära ni!

Kommentarer
Tindra

Lyx och kolla på moppe rally, mina söner skulle älska det! :)

Svar: Haha! Ja mina gillade la de så, men inte direkt att de var eld och lågor :P
Emmelie

2013-03-30 19:07:27
URL: http://tindraohara.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0