Nu är de nog!

Jag har fått nog av allt som inte står rätt till med detta hus, mögel, dålig ventilation, dåliga eluttag osv osv. Så igår tog jag ett stort kliv och konaktade hyresgästföreningen och miljökontoret för att få hjälp att gå vidare med detta eftersom hyresvärden tyvärr inte är så hjälpsam. Fick kopian på brevet som ska skickas till hyresvärden idag från miljöverket och jag misstänker att det kommer bli krig.
Men jag vägrar bo såhär, jag vill veta svart på vitt att möglet är så ofarligt som hela tiden sagts och att alla fel ska åtgärdas. Mesen i mig vill bara ge upp och glömma detta , jag är konflikträdd som bara den men nån gång får de vara nog.
Så håll tummarna för mig okej?
 
Annars har dagen gått i still och lugnt tempo , ett besök på lekplayset och en snabbvisit av min kusin som lämnade av två one pieces till barnen från hennes egna märke Xort. Skulle nog vilja ha en liknande att krypa in i på kvällarna för det ser ju himlans mysigt ut!
 
 

Kommentarer
Anonym

Haha vad söt hon är!!

2013-03-14 20:17:00
Olivia

Haha sötnosen!

2013-03-14 20:17:22
Sofie

Heja dig, stå på dig! Du har rätt i att få veta hur det står till där du bor!!

2013-03-17 08:16:03
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0