Vinterland.

Godmorgon, jag vaknar till ett vinterland igen och massa snö har kommit. Återigen hade snön smält bort helt och vårkänslorna fanns nära, nu är dom borta igen vill jag lova. Ebba blev därimot överlycklig över att vakna till vinter igen och hon berättade att det var hon som önskat detta vädret. Egentligen borde man ju sluta gnälla, detta är ju något som är väntat eftersom det bara är mars än.
 
Gårdagens tupperwareparty blev riktigt lyckat! Vi var cirka tio tjejer som lyssnade och kikade på alla plastburkar, låter ganska tråkigt när man beskriver det men jag tror vi allra flesta ville ha de mesta som visades upp. Priserna är ju dessvärre höga, men kvaliten är ju otrolig och sakerna har livstids garanti.
Till fika bjöd jag på fruktsallad, något som faktiskt verkade vara himla uppskattat.
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

så kul med party! Tupperware har MASSOR av bra prylar :) va gott med fruktsalladf istället för det klassiska med kakor och frallor. :)

Svar: Ja de va skoj, nu hoppas jag på o sälja för några hundra till så jag får fina gåvor =)
Emmelie

2013-03-21 07:49:38
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0