Eftermiddagen bjöd på solsken.

Jag sitter här helt slut i soffan, ni vet sådär trött så att när man blinkar så är det nästan jobbigt att få upp ögonen igen efteråt? Jag misstänker att jag kommer somna väldigt tidigt ikväll och det får vara okej.
Efter detta inlägg så tar jag nog med mig datorn upp och slår på ett avsnitt av One tree hill i sängen, låter väldigt lockande.
 
Eftermiddagen bjöd faktiskt på solsken!
Så jag stekte plättar och vi började gå ner mot Nolhaga. De är verkligen ett perfekt ställe för barnen, att först gå omkring och mata ankorna, gå in och klappa djuren i barnens lantgård och sedan avsluta på lekplatsen.
Vi var där ett par timmar och Hugo var som vanligt i eld och lågor när han fick lov att klappa och gosa med alla djuren, skulle nog kunna bli en riktig liten bonn-pojk av den där ;)
 

Kommentarer
Rebecca

fina bilder ^^

Svar: Tack =)
Emmelie

2013-05-27 17:06:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0