En fröjd för ögat och för magen.

Nyss hemkommen efter en långpromenad på lite mer än 6 km med hundarna, jag smet sjukstugan här hemma efter minstingen somnat och medan Johan la Ebba.
Nu är de hennes tur att vara sjuk, feber, hosta och ont i halsen. Kan ju bara hoppas det blir lindrigt för henne och att hon slipper få den där skyhöga febern som hon brukar få dras med.
 
Senaste månaderna har jag blivit typ förälskad i smooties! Perfekt till mellanmål och man får i sig de där nödvändiga frukterna med massa vitaminer. Jag kan tycka det är ganska tråkigt att "bara" ta en frukt och då passar ju detta perfekt.
Gjorde en ny favorit idag med mango,banan, mandelmjölk och lite jordgubbsyogurth - testa!
Ser ju himla färscht ut allt tillsammans , en fröjd för ögat och för magen ;)

Kommentarer
Josefin -My Happy Days-

Ser riktigt fräscht ut!

Krya på er, kram!

Svar: Tack:)
Emmelie

2013-05-15 00:12:10
URL: http://landhagen.blogg.se/
Martina - gravid med lillebror

Säkert super gott!:)
Jag älskar jordgubbar med vindruvor, kiwi och banan!:) mums!

2013-05-15 10:18:22
URL: http://Maella.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0