En måndag.

ca 1/2 dl havregryn som blandas med 1dl vätska, jag tog 1dl lätt vaniljyogurth.
Kokade sedan hallon och la på över och sedan in i kylen.
Nu på morgonen blandade jag lite kvarg och funlight och la på toppen tillsammans med nötter.
 
 
Alltså ni måste testa göra denna till frukost, så himla god och känns både sommrig och lite lyxig.
Blev nyss tipsad själv och är helt frälst, går ju variera i mängder med.
Den förbereds kvällen innan och är sedan klar o äta direkt på morgonen, perfekt!
 
Äntligen är Ebba redo att gå tillbaka till dagis efter nästan en vecka hemma med hosta och lite feber, tror de ska bli skönt för henne att komma iväg lite.
Jag ska sysselsätta mig med att gå till tandläkaren och diskutera en visdomstand som har gett en hel massa problem, jag får se vad domen blir.
Dags att röja här hemma innan vi får vandra iväg, godmorgon!
 
 
 

Kommentarer
Sofie

Så god den lätt och roligt att variera sin frukost, förstunden äter jag bara havregrynsgröt, så den här måste ja nog testa! Tack för tipset! Lycka till hos tandläkaren!

2013-05-20 13:03:53
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Cissi - mamma till 2 prinsessor

Vad gott det lät! ska absolut testas

Svar: De är verkligen jätte gott, så testa =)
Emmelie

2013-05-20 13:41:47
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
michaela ♥

det låter och ser helt underbart gott ut. kanske något att lyxa till frukosten med till helgen? :)

Svar: Ja do it, jätte lätt och gott =)
Emmelie

2013-05-20 13:52:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0