En ny vecka.

 
Jag är helt ärlig när jag säger att jag inte tror att det finns många barn som är så fästa vid sin mamma som Hugo är. Han är alltid någon meter ifrån mig och vägrar låta någon annan ha honom, (om det inte är på hans villkor och han promenerat fram villsäga)
Jag undrar hur det ska gå efter sommaren när han ska börja förskolan?
Tacksam som bara den att han kommer ha Ebba och kanske kan känna trygghet i henne iallafall.
 
Solen skiner underbart från  blå himmel och jag hoppas prognosen om 15-18 grader varmt stämmer, för som jag väntat på denna vår detta år alltså.
Blir att njuta av solen efter jag hämtat Ebba på dagis, kanske man tillochmed kan få sin första solbränna i ansiktet?
Skönt med måndag igen och alla rutiner i vilket fall som helst, och  jag önskar er en fin start på en ny vecka!

Kommentarer
Jenny

Din son kanske är ett sk. överlevarbarn?googla på det och läs ifall det stämmer in:-)

2013-05-06 08:50:21
Hanna Karlsson

Jag tror det kommer gå bra ändå. :-)

Svar: Klart de kommer gå bra,, men man är ändå orolig eftersom läget är som de är nu. Men kanske går de mycket lättare än jag någonsin vågat tro på, vem vet =)
Emmelie

2013-05-06 09:26:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Yohannas.se

Åhhh... gullplutt. Det kommer säkert gå jättebra, han kommer ty sig till nån utvald pedagog, så är min dotter. Hon accepterar alla med tiden, men när hon var liten kunde hon gråta och ha det jättejobbigt på morgonen om "fel" person mötte henne.. :/ Det får man jobba med liksom..

Svar: Klart de kommer lösa sig, men känner mig ändå nervös eftersom han är SÅ himla fäst vid mig. Men jag hoppas att han ska gilla de, och de är nog nyttigt för honom att komma ifrån mig lite då för han kommer vara 21 månader i Aug =)
Emmelie

2013-05-06 21:09:29
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Det blir säkert nyttigt för er båda, men såklart det är nervöst. Så skönt att du kunnat vara hemma så länge ju!

2013-05-07 09:40:38
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0