Febrig start på dagen.

Godmorgon, sonen gjorde som vanligt morgon okristligt tidigt vid fem och jag hade inga planer på att stiga upp då, men efter en timma i sängen så gav jag upp och gick ner och satte på en kanna kaffe.
Visade sig att Hugo hade feber, typiskt eftersom jag hade tänkt vi kunnat hitta på något roligt tillsammans idag när alla är lediga. Änsålänge verkar han dock inte direkt påverkad, så vi hoppas det fortsätter så och att vi slipper orentlig sjukstuga.
 
Min oro för katten fortsätter, hon vill verkligen inte använda sig av kattlådan och kan ju knappast hålla sig hur länge som helst för att det ska vara hälsosamt? Kommer det inget idag så måste vetrinären kontaktas igen, jag vill bara att alla familjens medlemmar ska få vara friska!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0