Idag flyr vi hemmet.

Godmorgon vardag igen.
Känns konstigt nog som en ny vecka och därmed måndag, fast tror visserligen inte jag är ensam om att känna så efter en ledighet mitt i veckan.
Stressar igång dagen här hemma eftersom byggarbetare kommer och ska börja ordna med ventilation i huset här hemma klockan 07:30, jag har ingen större lust att vara hemma när dom är här och arbetar. Jag hoppas så att det händer något nu, att lite av allt som behövs göras med huset ordnas men jag hyser dessvärre inget större hopp om det.
Ännu en anledning att önska sig en framtid med ett eget hus!
 
Frukosten är i magen nu iallafall och byggarbetarna kommer och går, lika bra att starta igång dagen och fly hemmet.

Kommentarer
Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg. BF 8 MAJ.

GRATTIS AV VINSTEN TILL BOKEN!

Du får ta och maila dina uppgifer till mig så kan jag maila iväg dom till företaget..

Ha en trevlig dag och grattis :D

Svar: STORT TACK =)
Emmelie

Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg. BF 8 MAJ.

Behöver ha dina uppgifter skickade till mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0