Lite sömn att ta igen.

Hej och hå vilken natt vi hade!
Hugo vaknade massor och hade ont i munnen och svårt att komma till ro efter varje gång han vaknat, inte många timmars sömn alls för mig inatt alltså.
Kikar bara in en snabbis nu, för jag tänker ta alla möjligheter till vila nu medan han sover middag.
 
Har faktiskt blivit lite uppvaktad idag trots allt. Ebba var med sin mormor igår i en blomsterbutik och var fast besluten om vad hon skulle köpa mig på morsdag. Mamma hade visat lite olika saker men hon hade redan bestämt sig. Underbart att se lyckan i hennes ögon när hon fick ge mig buketten och se hur glad jag blev, älskade unge!
Jag gav lite hintar till Johan igår att man minsann borde få nybakt dagen till ära, så scoens till frukost blev det idag.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka komma till ro trots att solen skiner, jag kan behöva ta igen mig lite efter tredje dygnet med sjuk liten pojke här hemma.
 
Önskar er alla mammor en underbar dag, hoppas ni får lite uppvaktning.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0