Orolig start på dagen.

 
Godmorgon, morgonen startade runt halv sex och jag som njöt så för två veckor sedan att Hugo börjat sova till halvsju, var nog dessvärre bara en tillfällighet.
Morgonen har vart igång ett tag och jag har hunnit få i Fiffi den första dosen av pencillin och smärtstillande. Jag hoppas verkligen de är starka grejer hon får, för de måste vara en otrolig smärta hon har just nu. Så nu sitter jag och håller tummarna att hon inte ska bli dålig av medicinerna för då måste vi kontakta vetrinär igen.
 
Idag planerar jag att försöka få gjort lite här hemma, plockat och tvättat lite medan Ebba är på dagis och eventuellt även fått lite ordning på vår uteplats. Skulle behöva lite blommor och dynor till stolarna i vilket fall som helst.
 
Önskar er en fin onsdag<3

Kommentarer
Evelina

Stackars liten! Hoppas verkligen hon inte har ont! Ps. Nu har jag börjat blogga igen så kika gärna in här ibland (eller typ varje dag;)) Puss på're!

Svar: Ja fy detta lär ju öra ont :( Puss
Emmelie

2013-05-08 18:56:21
URL: http://ourwedding.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0