Sjukstuga, igen!

Godmorgon.
Natten har bestått av ett evigt hostande ifrån Ebbas sida och hon är verkligen jätte förkyld med lite feber som kommer och går.
Jag är verkligen orolig att det är möglet som orsakar alla sjukdomar, så det känns grymt skönt att vi förra veckan tog hit miljöskyddskontoret som nu skickar en kopia på vad han har uppmärksammat och på vad som måste göras till min hyresvärd. Grejen är att jag är rädd han istället stänger igen huset och tvingar oss flytta för att han inte är villig att stå för renoveringskostnaderna. Kan säga att jag sökte den där lägenheten som var som ett radhus, får se om jag får komma som visning.
 
Idag blir det att försöka underhålla oss på bästa möjliga vis med en som är lite halvsjuk och en som är pigg och energisk. Gissar att dagen kommer bli lång!
Får ta och njuta av guldkornen som dessa<3
 
 

Kommentarer
michaela ♥

godingar där! men jobbigt läge med huset..hoppas det löser sig på bästa sätt för er!

2013-05-15 11:06:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Kroppen är ju bara helt fantastisk, tänk vad den klarar, bära fram ett barn och töjas fram och tillbaka om och om igen? Älskar min mer än någonsin :D

2013-05-15 12:18:27
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0