Trött på...

Jag är så galet trött på alla sjukdommar nu.
Trött på termometern som ständigt visar feber, trött på att ge alvedon/ipren, trött på att laga mat som inte blir uppäten och trött på ständigt gnäll.
De senaste halvåret har vi vart så otroligt sjuka, magsjukor, magproblem, feber, hosta,vattkopor, höstblåsor, tar det aldrig stopp känner jag?
Jag är övertygad om att möglet kan ha en viss inverkan på deras sjukdomar.
Tackade ja till lägenheten vi tittade på idag, nu kan jag egentligen bara hålla mina tummar hårt som bara den att vi får den, känns dock inte så jätte troligt eftersom mina poäng inte är så himla höga.
Skulle bli som en välförtjänt nystart för vår familj.
 
Försökte aktivera de små lite i eftermiddagn med att måla vattenfärg, gick sisådär.
Det gräts för att penslar togs från varandra, Hugo hällde ut vattnet och Ebba ville helt plötsligt inte måla längre.
 
Japp de är en såndär gnäll-dag idag...
 

Kommentarer
maria eek

Jag som tycker att vi har haft otur i vår men ni har haft det snäppet värre.
kram

Svar: Ja nu får de vara nog känner jag, blir bara så less ;(
Emmelie

2013-05-29 20:47:10
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0