Att vara snart fem år och få brev från tomten.

 
 
Igår låg det post i brevlådan till Ebba och Hugo, det var inte vilket brev som helst utan brev från självaste tomten!
Jag är så otroligt tacksam att jag har vänner som gör det där lilla extra, ingen stor grej men tänk vad uppskattat det var av Ebba att höra vad tomten hade skrivit till henne?
Eller att hon uppmärksammat att det är en väldigt intensiv period här hemma mellan barnen och på så sätt gör ett försök i att lösa konflikten fast hon inte är på plats.
Jag vill bevara myten om tomten så länge det bara går, det är mysigt att ha något och tro på.
 
Idag väntas besök från svärföräldrarna från Borlänge och under morgonen ska jag även iväg till vinden och se om jag kan hitta några begagnade julprylar - allt behöver verkligen inte vara nytt.

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

men åh. vilket fantastiskt brev! och tänk om det kanske hjälper de små att hålla sams lite mer...;)

Svar: Ja det var så himla fint gjort <3 Ingen stor grej men något som betydde så mycket. Haha ja hoppas kan man ju alltid, jag håller tummarna hårt för det är så tråkigt när de bara är osams :(
Emmelie

2013-11-30 20:29:15
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
sofie

Åh vad roligt och vilka fina vänner du har som gör sådant! ja tänk att få ett brev att tomten nät man är liten, kan ju inte bli bättre!

2013-11-30 22:22:09
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Stina

Är det en vän till dig som skickat det? Så himla gulligt gjort!!

Svar: Ja de är en kär gammal vän som jag inte träffar så ofta längre, så himla fint gjort!
Emmelie

2013-12-03 19:46:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0