Avslappnande.

 
 
Kvällens status.
Varmt bad och en bok, dock bara några minuter eftersom jag blir galet rastlös och tycker det är jobbigt att bada för länge. Känns dock lika avslappande för mig att få 15-20 minuter av tystnad några kvällar i veckan.
Ska ta med mig datorn in i sängen och börja plöja igenom förra sesången av Greys anatomy eftersom jag missat allt på tvn, haha att hålla sig upp till 22 utan att somna under reklampauserna är en omöjlighet för mig med två otroligt morgonpigga barn hemma.
 
- Godnatt <3

Kommentarer
Pernilla Chis

Det är så skönt med ett bad då och då.
Badade i helgen och det var hundra år sedan!

Svar: Eller hur =) Vi har först nu badkar och har inte haft på flera år, lyx =)
Emmelie

2013-11-04 21:47:44
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Gud vad mysigt! Vi har bara ett stort badkar.. så blir inte direkt att man fyller upp det så ofta. Men mysigt när man väl gör det :)

Svar: Vi har ju gratis varmvatten här nu när vi flyttat (de hade vi inte innan) så vi utnyttjar det som bara den :D
Emmelie

2013-11-06 21:02:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0