En kort dag.

Fredag återigen, det är helt otroligt vad veckorna går fort.
Upptäckte igår till min stora förskräckelse att jag glömt matteboken i skolan, jag som ALDRIG glömmer böcker annars lyckas själklart glömma den viktigaste av dom alla dagen innan ett stort prov.
 Bara att hålla tummarna hårt att det jag övat på tidigare sitter även idag.
 
Ska mysa ner mig lite med Hugo här innan det är dags att stressa igång dagen, han är inne i en otroligt krävande period och kan nog behöva lite extra närhet från sin mamma.
Sedan tar vi en riktig härlig eftermiddag tillsammans och en kort dag på dagis, jag hoppas på sällskap av någon vän med barn så barnen kan ha lite lekkompisar på hemmaplan.
 
På födelsedagen med den ärvda nya cykeln han fick av sin kusin <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0