En övervunnen rädsla och skadad katt.

Ett av mina två badtroll tidigare innan läggdags <3
 

Alltså vissa dagar går i ett och idag har varit en sådan dag. Dagen började med att barnen sov lite längre än vanligt men ändå inom ramen för vad som var okej, men de gjorde att jag blev lite mer stressad än vanligt i morses och stressade halv iväg hemmifrån.
Jag är stolt över mig själv som idag i skolan ställde upp att prata på en kurs. Jag blev utvald och frågad om jag ville delta men min första tanke var "neeeej" (eftersom jag fullkomligt hatar att prata inför grupper) Övervann min rädsla och gjorde det iallafall.
 
Ena katten är dålig. Hon har ont och jag misstänker att hon blivit snuddad av en bil eller liknande. Hon skriker när man tar i henne och haltar om man tvingar henne röra sig. Vetrinären tyckte dock vi kunde avvakta tills imorgon, katter är tydligen starkare än vad man tror men jag är galet orolig för min lilla tjej som bara ligger och inte vill röra sig. Imorgon blir det alltså återigen ett besök hos vetrinären :(
Håll tummarna att det är något lättfixat !
 

Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Tvåbarnsmamma

Tack! :D

2013-11-28 21:15:28
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0