Flyr hemmet.

 
Efter nästa tre timmar bråk mellan syskonen så betsämde jag mig för att ta med hela familjen på en promenad, allt blir bättre bara man kommer utanför hemmets fyra väggar.
Iskallt, men så himla vackert. Skönt att man ganska lätt kan nå till vår favoritstrand, det ligger på plussidan inför kommande sommar, (vi nämner inte alla uppförsbackar som det innebär)
Lillebrorsan sover middag och storasyrran hjälper pappa med att sätta på vinterdäck, lite välbehövlig lugn och ro för mamman med andra ord.  Jag hoppas så innerligt att dessa syskonbråken minskar lite snarast, för det känns som om man måste fly från sitt egna hem för att det inte ska bråka konstant och det tär på krafterna hos hela familjen vill jag lova.
 
Ut och njut med er i det fina vädret, det tänker vi göra - Ha en underbar söndag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0