Hon har blivit så stor.

 
 
I veckan damp detta brevet ner i brevlådan och jag kan inte förstå att efter sommaren är det dags för Ebba att börja skolan!
Blivande sexåringar, Ebba kommer alltid kännas lite mindre eftersom hon är decemberbarn och faktiskt inte ens fyllt fem år ännu. Under de första åren kan jag tänka mig att det är stor skillnad utvecklingsmässigt mellan de barn som är födda i början av året och de som är födda i slutet som Ebba.
Men fortfarande, detta är stort!
 
Under dagen har vi inga speciella planer, bara en fika med pappa står på schemat.
Efter att ha vart vaken i ett par timmar nu så känner jag redan hur man börjar klättra på väggarna, för hur tusan underhåller man sig som bäst dessa gråa regniga höstdagar?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0