Preimiär.

Idag var det dags för overallpremiär här hemma.
Termometern visade på ett par minusgrader i morses och min frusna lilla dotter var överlycklig över att äntligen få klä på sig overallen. Jag har försökt vänta in i det längsta att använda den, dom ska ju trots allt ha den mitt i kallaste vintern utan att frysa och därför ville jag inte börja för tidigt.
Hugo var så otroligt fin i sin ärvda lila overall från Ebba, han passar verkligen i den färgen och såg sådär galet nöjd ut när han hade på sig den <3
 
Dags att köra stora kvällsröjet som man gör varje kväll, sedan ska ljusen tändas och skolböckerna upp igen.
Det enda negativa med att studera (förutom att man får mindre pengar) måste ju vara att man inte kan lämna böckerna efter en heldag, nej man måste utnyttja varje ledig stund till att etsa fast kunskapen.
Godnatt på er vänner.
 
Haha, när modellande är mindre roligt , jag svär 8 av 10 bilder ser ut såhär. Känns det igen?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0