Söndag.

Vilken söndagskänsla jag har idag!
Trött och har just passat på att vila lite medan Hugo sover sin middagsvila. Johan kom inte hem förens efter tre inatt och att vara själv med barnen nattetid är inte alltid världens enklaste uppgift vill jag lova.
Men oj så mysigt jag och Ebba hade det tillsammans igår vill jag lova. Uppdukad ostbricka, tända ljus och lite godis till det samtidigt som vi kollade på Emil i Lönneberga. Jag ska absolut bli bättre på att hitta på sånna saker med henne, jag tror det är väldigt viktigt att få den tiden bara hon och jag tillsammans.
 
Dags att rycka upp sig, ordna ordning lunchen och sedan ge sig ut och rasta barnen trots regnet.
Men idag hade vart mysigt att bara ligga på soffan under filten vill jag lova.
Ha en fin fortsättning på söndagen, så satsar jag på lekdate nere i stan med en kompis och hennes barn.
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

men du vilken fin bild i headern! och jag kan verkligen förstå att det är guld att vara själv med storbarnet ibland ♥
kramar till er!

Svar: Ja jag kände för lite förnyelse och denna togs i början av hösten och jag fullkomligt älskar den <3
Emmelie

2013-11-03 15:22:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0