Stolt.

 
Här har ni en stolt mamma till Hugo som de senaste dagarna börjat kissa lite smått på pottan, han har aldrig tidgare ens velat testa och nu de två senaste dagarna har han gjort det ett par gånger och det känns stort <3
Jag tänker inte stressa, men jag tänker passa på att ta vara på tillfället då han tycker det är spännande och roligt så får vi se hur lång tid det tar med "pottträningen". Ebba var tidig, vid tvåårs ålder var hon blöjfri dagtid och några månader senare även på natten, jag har inga förhoppningar på att det ska gå lika fort denna gång, men som sagt vi kör på medan han tycker det är roligt!
 
Annars satsar jag ytterligare på en lång dag i skolan, måste säga att jag tycker det är ganska skönt att ha något och göra , även fast jag toklängtar efter barnen när de inte hämtas förens 15:30!
Dags att sätta igång här hemma, en liten gosse chockade med att sova tills 06:00, dvs en hel timma längre än vanligt.
Godmorgon till er alla föressten.
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

heja hugo! :D

2013-11-07 08:56:49
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så duktig! :) Vi började potträna vår pojk i somras, så nu har han endast blöja när han ska sova. Han kissar mkt om nätterna.. så det blir nog lite svårare.

Svar: Ja men det är ju superbra bara det =) Övning ger färdighet :)
Emmelie

2013-11-07 20:08:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0