Bara vanligt vatten.

 
Godmorgon måndag!
Jag försöker vara duktig och starta dagen med ett stort glas kallt vatten innan kaffet. Jag dricker fruktansvärt dåligt och måste nog bli bättre på att få i mig mer vätska. En sak jag måste bli bättre på igen är att tänka på kosten och träningen lite mer, jag är så fruktansvärt trött och orkeslös hela tiden och jag tror att rätt mat och motion kan få mig piggare tids nog igen.
 
Tänka sig att det är sista veckan innan lovet.
Det är en av fördelarna med att studera på folkhögskola - alla loven!
 
Önskar er en fin start på veckan, nu måste jag sätta igång att välja lite kläder till barnen inför dagens fotografering.

Kommentarer
sofie

så skönt med en vecka lov snart! ja jag är hopplös på att dricka vatten med, tror att huvudvärken jag ofta har beror på det. Så jag ska nog göra som dig att alltid börja dagen med ett glas vatten!

2013-10-21 12:45:39
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Carolina

Träning gör mig pigg, längtar så efter att kunna träna igen.. :-)

Svar: Jag har så många undanflykter och tiden räcker knappt till , men jag vet att jag borde ta mig tiden och bara köra igång!
Emmelie

2013-10-21 18:33:38
URL: http://carolinas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0