Det måste sitta!


Godkväll. Här sitter jag och försöker mata in matte i hjärnan, alla regler måste helt enkelt sitta till morgondagens prov. Hjärnan börjar dock säga stopp efter lektioner enda till fem och sedan hem och ta hand om två barn (varav en extremt trotsig tjej som snart blir fem) Efter de senaste dagarnas stress så behöver jag minst sagt en nystart framöver gällande allt, kör på sparlågan fram tills lovet och passar sedan på att andas ut ordentligt och vila upp mig under höstlovets ledighet - jag längtar!

Kommentarer
elin stridh

vad för matte är det?

Svar: Matte-B , vilket är tillräckligt komplicerat för mig;)
Emmelie

2013-10-15 21:36:35
URL: http://elincecilia.com/
Ellie

Lycka till på provet! Själv läste jag matte 2b i våras och jag klara det! Det var väldigt kämpigt men det gick :)

Svar: Då hoppas jag att jag kommer klara kursen med när den väl är kvar :) Mycket nytt är det ju =)
Emmelie

2013-10-15 22:59:19
URL: http://ellielindh.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0