En favorit dag.

 
Kolla in vad vi hittade undangömt nere i källaren efter vi flyttade!
Visst är den charmig?
Först tänkte jag att jag skulle måla den vit, men jag ändrade mig väldigt fort och tycker den ska få vara precis såhär. Undra hur gammal den kan vara?Har sett att gamla kaffekvarnar kan man få rätt mycket för om man säljer, men denna ska få stå som prydnad i köket och användas vid speciella tillfällen.
 
Kort men intensiv dag i skolan väntar, så idag hämtar jag hem mina skatter efter klockan tolv.
Onsdagar har blivit lite av en favoritdag under veckan, idag kommer dessutom min fina vän hit och hjälper mig lite med inredningen här hemma som står på paus,  eftersom man tydligen bara kan göra en sak i taget.
-Godmorgon!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0