En lång dag väntar.

Godmoron.
 
En trång natt med hela familjen i vår lilla 160cm säng, tanken var ju att båda skulle sova i egna rum och sängar men vi orkar inte gå till varken skola eller jobb om vi får springa upp och ner för trappan och natta om under natten.
Dessutom har mina kära barn börjat smitta mig med sin hosta, så innan jag kom till ro så har det hostas så tårarna rann, förkyldningar brukar inte ta på mig alls men denna verkar letat sig in i kroppen.
 
Idag hämtar finaste lillasyster barnen, det blir en kort dag till innan två för dom medan jag har oturen att inte vara hemma förens efter klockan fem i eftermiddag. Så tacksam jag har henne som ställer upp och hämtar så de slipper så himla långa dagar på förskolan.
Så jag önskar er alla en fin dag och får fortsätta ta hand om kaoet här hemma, lugn och ro existerar inte i denna familjen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0