En pysseldag.

Vilken trevlig och intensiv dag vi haft!
Vid halvtio redan satt vi på tåget mot min kusin, promenerade dit i fullkomligt ösregn och spenderade sedan resten av dagen där.
Det pysslades girlanger, änglar och annat julpyssel,det bjöds på himla god lunch och bakades bullar.
Barnen lekte och stojade och vi hade himla skoj allihopa, minst sagt intensivt och jag hade en övertrött gosse som gallskrek HELA vägen hem både genom tågresan och bussresan.
Måste bli mer sånna här tillfällen snarast <3
 
Ska tappa upp ett varmt bad nu och försöka varva ner ordentligt, jag känner att det är välbehövligt ikväll.
Godnatt till er alla, och välkommna ni nya som valt att följa mig på bloglovin - himla roligt <3
Hade vart grymt skoj med en liten minipresentation av läsarna? Så jag vet vilka ni är och så jag kan hitta nya guldkorn att följa i bloggvärlden.
 
 
 

Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lät som en trevlig dag trots gallskriket hem.

Svar: Det var de allt =)
Emmelie

2013-10-31 20:12:18
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0