En skylt för oss.

 
 
Den här lilla kylskåpsmagneten sprang jag förbi igår och jag kunde inte låta bli att köpa hem den.
Min lillasyster frågade "men vilket budskap signalerar den?"
Haha, men det stämmer såå in på vår familj! Det där med lugn start existerar inte här, det ska has välling direkt, tvn ska på, det ska hoppas i soffan och mamman får inte sitta och dricka sitt kaffe och vakna till liv i särskillt många minuter.
Så denna passar på vårat kylskåp perfekt ;)
 
Hugo vaknade feberfri men det vi får väl se hur det ter sig under dagen, jag håller tummarna att han tillfrisknar snarast. Är han piggare idag så tänkte vi nog fortsätta och göra lite höstpyssel, någon bordsdekoration kanske?
 
Önskar er en god morgon, nu ska mamman stressa vidare till barnen som tydligen vill rulla boll redan, trots att klockan inte ens är sju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0