En speciell dag.

Och så var en skolvecka över för denna gången och helgen har börjat med idol och fredagmys under filten efter ett varmt bad. Jag lär väl som vanligt somna här i soffan inom snar framtid. Igår hände något magiskt. Eva fick hennes efterlängtade tvillingar Agnes och Vincent <3 Att de dessutom valde att komma på ett väldigt speciellt datum får mig att rysa och vara övertygad om att det finns mer än vad vi faktiskt kan se med blotta ögat. Stort grattis finaste du, dom är underbara <3



Kommentarer
Yohannas.se

Så underbart fina!

Svar: Ja helt fantastiskt <3
Emmelie

2013-10-11 22:44:41
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Stina

Vad är det för ett speciellt datum?

Herregud vilket underbart kort!!

2013-10-13 09:40:45
Stina-Lee

Åh jag smälter, älskade små liv <3

Svar: Ja det är något magiskt med nyfödda <3 jag hoppas så jag når min dröm och blir barnmorska i framtiden.
Emmelie

2013-10-16 20:39:37
URL: http://stinalee.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0