Hög feber.

Godkväll i stugorna.
 
Idag har det vabbats och det ordentligt!
Hugo har legat mellan 39,5-40 grader i temp stora delar av dagen och har verkligen varit påverkad av det denna gång. Han har sovit en massa och annars bara velat ligga nära i sängen och tröstas, stackars liten.
Man känner sig så fruktansvärt maktlös när de små är sjuka,.Jag har försökt lindra på de bästa sätt jag kan genom att erbjuda mycket vätska och glass, men när tillochmed det sistnämda ratas ja då vet man att han är dålig.
 
Så vi kommer ingenstans med uppackandet av lådor, lite fler kläder är invikta men innan vi kan bli helt klara så måste vi iväg och köpa någon byrå eller annan förvaringsmöbel.
Det får ta den tid det tar, men allra helst hade jag velat vara klar igår typ för det där med tålamod är inte riktigt min starka sida.
 
Mammas sjukling <3
 

Kommentarer
Viola

Stackars liten. Hoppas det släpper i natt. Förstår din frustration över skolan, man vill vara med. Får en känsla av att ni trivs i nya boendet iallafall, skönt! Tänker på er! Kram Viola

Svar: Vi trivs, även om det är kaos än och mycket kvar och göra! Inte bara från vårt håll utan sånt som alingsåshem missat göra.
Emmelie

2013-10-01 21:47:26
eva

Lilla gubben ❤️
Jag hoppas han blir frisk snart!

Svar: Ja de hoppas jag med. Men idag vaknade han inte med lika skyhög feber iaf och det känns skönt.
Emmelie

2013-10-01 23:27:34
URL: http://Mammabohman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0