Klockan fem.

Onsdagsmorgonen började i vanlig ordning klockan 05:00, hur tusan ska vi få honom att sova längre?!
Jag menar snart ställer vi om klockan och fem blir helt plötsligt fyra, nej fy tidsomställningar är aldrig roliga med barn. Om jag hade fått bestämma så hade vi kört på samma tid året runt, det hade underlättat en hel del för småbarnsfamiljerna.
 
Annars är det en seg mamma här denna morgonen, min rygg har återigen pajat och man känner sig så himla handikappad med ond rygg och en förkyldning med hosta på det underlättar ju inte precis. Lika bra att köra på och låtsas som ingenting, bit ihop eller bryt ihop som jag så gärna använder mig av.
 
Alltså denna lilla sovvägrande, energiska och envisa unge <3
 
 

Kommentarer
sofie

Hu vaknar han klockan fem? jösses vad tidigt, tycker allt lite synd om er! ni an inte få honom att somna lite senare på kvällarna? eller han kanske vaknar lika tidigt för det!
japp vitlök sätter man ner i jorden nu och så skördar man från juni och frammåt!

Svar: Kanske jag ska trycka ner en i jorden bara för att testa =) Har ju dock inte fixat uteplatsen NÅGOT alls, utan tänkte börja med det framåt våren istället.
Emmelie

2013-10-09 11:41:26
URL: http://blomstertappan.blogg.se
nlie

Dem är väldigt söta!

Svar: Tack :)
Emmelie

2013-10-09 17:04:02
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0