Mardrömmar.

Vilka mardrömmar jag drömt de senaste nätterna!
Inatt drömde jag om jordens undergång, jag såg på himlen hur en bit av månen började gå sönder och sedan föll den mot jorden i en himla fart och träffade oss.
Undra om alla sånna här drömmar hänger ihop med stressen inför alla skolarbeten?
Jag känner verkligen att jag är i stort behov av vårt kommande höstlov, en nystart då jag kan försöka satsa på att komma ordentligt ordning i hemmet och göra en liten minimakeover på mig själv eftersom jag känner mig sådr grymt tråkig och alldaglig förtillfället.
 
Idag är vi sena, Ebba sover sött ännu och jag borde rappa på istället för att sitta här uppkrupen i soffan med kaffekoppen som min närmsta vän - ha en fin dag kära  vänner , och en stort tack till alla som lämnar avtryck ifrån sig <3
 
seg-startad tisdag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0