Med en vilja av stål.

 
Tre gånger om dagen ska man försöka muta ner pencillinet till Hugo, det är nästintill en möjlighet vill jag lova. Mutar jag så går det lite bättre än att jag bara försöker ge honom, om det tvingas i så kommer det upp lika fort igen vill jag lova.
Lär få sätta barnen på en sockerdetox efter denna kur, för det enda som jag kan göra för att få i honom den är att muta med något gott i utbyte såsom godis glass osv.
Nåväl, det viktigaste är faktiskt att det kommer ner.
 
Haha men han har börjat med en ny grej de senaste dagarna. Han sätter armarna i kors, skjuter ut underläppen och säger att han är sur. Så galet sött och jag vill bara ta tag i honom och ge han ungefär tusen pussar. Haha men jag misstänker att det inte hade varit populärt att göra i det tillfället.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0