Nej till tidsomställningen.

Den här tidsomställningen alltså, de flesta föräldrar mardröm och min likaså.
Tycker det är helt galet att man två gånger om året ska behöva gå igenom denna omställning. Och denna gången innebar det att lilleman vaknade ännu mer mitt i natten än vanligt (strax efter fyra snåret)
Så NEJ det innebär inte att vi får sova en timma längre som så många tjatar om, nej det handlar om att kliva upp mitt i mörkaste natten och försöka fördriva timmarna så gott det går fram tills andra människor vaknar.
 
Idag hoppas jag på att barnen är friska, framförallt Ebba eftersom vi hade planerat att förenea lite nytta med nöje och ta egentid tillsammans med en liten tågresa mot Partille och Allum. Jag  ska nämligen lämna in min telefon på lagning. Jag kommer bli helt handikappad utan telefonen, men eftersom hela telefonen blev helt kass efter uppdateringen på iphone så måste den lagas innan min garanti går ut nästa helg.
 
Önskar er en fin dag och hoppas ni fått sova längre än jag.
 
Med hopp om egentid, såååå välbehövligt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0