Pyssel på hemmplan.

Jag som trodde Hugo var på bättringsvägen blev ganska chockad när jag märkte han återigen fick högre feber och bara ville ligga i sängen eller sova, det vankas vabb imorgon med alltså.
Det är väl självklart jag är hemma när barnen är sjuka och jag skulle aldrig skicka iväg dom halvdana till dagis , men det känns fruktansvärt segt att vara hemma nu när jag vet hur otroligt mycket jag missar när jag inte är där.
Jag håller mig uppdaterad med uppgifter via mailen, men ändå det är ändå frånvaro och det känns väldigt stressande att vara hemma.
 
Har försökt fördriva denna långa dag på bästa möjliga vis, med lite ärenden på stan och sedan lite pyssel i köket till Ebbas stora förtjuselse.  Vi hade plockat färggranna löv som vi klippte i småbitar och satte på målade trädstammar.Ja hon kan sitta i timmar med sådant om hon har någon som engagerar sig med, tyvärr är jag fruktansvärt dålig på att just pyssla dessvärre. Jag får öva upp mitt tålamod och göra det för Ebbas skull helt enkelt !
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0