Söndag.

Host och snörvel, den här förkyldningen har nått mig och värst är det ju alltid som bekant under morgonen och kvällen. Jag har inte tid att bli hängig pga lite hosta, så jag väljer att strunta i den och köra på som vanligt med andra ord.
 
Idag hoppas jag på lite hjälp av syrran att fixa och trixa lite med inredningen här hemma, jag får inte till det alls! Tur att hon har öga för sådant och förhoppningsvis kan hjälpa mig lite på vägen.
Jag förstår att allting måste få ta sin tid, men jag har inte tålamodet att vänta och vill bli klar direkt.
Sen hoppas vi på att spendera lite tid av eftermiddagen uppe i skogen tillsammans med vänner, grilla korv, leka och få massor med frisk luft på köpet - önskar er alla en fin dag <3
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

det later ju som att ni har en härlig dag framför er. funderar på att ta med storbarnet till skogen också. hoppas på lika fint väder som igår.
glad söndag på dig!

2013-10-13 08:17:07
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Josefine Anerland

Vilken otroligt fin hund!
En kompis till mig har av samma ras, så himla fina!

Svar: Tack så mycket =) Jag har ju två sånna här hemma :)
Emmelie

2013-10-13 15:17:20
URL: http://josefineanerland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0