Studier.


Kikar in en snabbis här för att önska er alla en godnatt senare. Jag har bäddat ner mig i sängen för att fortsätta plugga till provet vi har i ekonomi på torsdag . Vissa saker är bra ointressant att lära in vill jag lova, hoppas att det viktigare fastnar och att jag kan prestera bra på förhöret. Jag har så grymt höga krav på mig själv och blir sällan nöjd med det jag utför, jag önska jag kunde sänka kraven bara en aning iallfall. Men för att komma dit man vill så måste man prestera bra , så bara att försöka tänka på det mitt i stressen när almanackan fylls på med mer och mer prov och inlämningar. Jag inser bara att det är så mycket svårare för oss föräldrar att hitta tiden till att plugga, finns ju mängder av andra viktiga saker och göra när barnen somnat. Men återhämtning och egentid, vad är det ? ;)

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

heja dig!
och vilken fin handstil du har :)

Svar: Haha, tack vännen <3
Emmelie

2013-10-08 22:09:01
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0