Tillbaka till vardagen.

En sån dag, fullt upp från tidig morgon tills nu i princip.
Men jag gillar att vara tillbaka till vardagen, lite mer rutiner och man uppskattar tiden hemma mycket mer då.
Inser att det är en hel del jag missat i skolan under de dagar jag vabbat, bara att jobba på som bara den och sedan hoppas på att inte även Ebba blir dålig också.
 
På tal om Ebba, efter nattningen av Hugo så möts jag av detta när jag kommer ner till soffan igen.Var visst någon som tyckte det var jobbigt att komma tillbaka till rutinerna efter många dagar på hemmaplan.
Dags för en liten kvällspromenad med hundarna och sedan väntar plugg vid köksbordet.
<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0